har langt om længe fået bestilt sådan en fætter her.Kunne tænke mig at høre hvor mange herinde der har sådan en og hvad i har fået den clocket op til,jeg sidder selv med en noctua n14 luftkøler og regner da med at 4,5 ghz ikke er umuligt. 🙂
Jeg har den samme køler og det kører 24/7 med 1.25v og 4.5Ghz på den. for at køre bare 4.6Ghz skal v op på næsten 1.3. Det er det ikke værd pga varmen. Kan køre 4.9 men ikke i prime95
jeg køre 3,9ghz med en cooler master evo 212 luftkøler min temp med prime95 er helt oppe på 85grader men med bf3 er den max 71grader hvad er jeres temp med 4,5ghz ?
uffe prøv ay slå hyper fra så falder temt nok ca 10 gr jeg har det altid slået fra,da jeg ikke rigtighar noget der bruger det.Hvad er dine temp foresten nu
uffe prøv ay slå hyper fra så falder temt nok ca 10 gr jeg har det altid slået fra,da jeg ikke rigtighar noget der bruger det.Hvad er dine temp foresten nu
Hvis du alligevel har HT slået fra, hvorfor så give meget mere for en CPU der har HT, istedet for at købe en 3570K?
#5 Jeg har ingen grund til at slå det fra. Hvis jeg ikke ville have det, havde jeg købt en 3750k :) Mine temps lige nu i idle er 28 grader og prime95 test 69 grader efter 10 min med HT.