#10 - er du ikke så glad for Apple? for det er også okay.
Ved du hvad reklamationsretten indebærer, eller hvad den betyder? eller holder du bare fast i det politiken skriver :) ?
Hvis Skruerne bliver skruet ud af bunden af din iphone, Galaxy s2/3, whatever og begynder at aftage og påfører materiale selv, så mister du reklamationsretten. Reklamationsretten gælder for et absolut standard produkt og IKKE et modificeret produkt ( hvis man ændrer fysiske ting på produktet ) ( en skærm er en fysisk ting )
Dvs, smadrer du skærmen og du vil bibeholde din reklamationsret til evt hardware fejl, dette kan påføre kan du få en refurbished eller "håbe" på at din teleudbyder vil erstatte en brudt "emballage" ( skruerne i bunden ).
Hvorimod hvis du køber et uoriginalt glas, der muligvis ikke lever op til Apples ( eller samsungs) høje standard og montere det selv, hvor det viser sig at DIN påførsel af af dette nye glas er skyld i en hardware fejl senere hen, er det IKKE reklamationsretten der skal dække dette, mere din forsikring for din uansvarlighed :)
Ærligt, så syntes jeg det er helt fair med denne "ombytnings pris". 'Tag 3's pris for eksempel. 1700 for en man VED virker og ikke skal bekymre sig om hardware fejl ( samtidig med at alle dine brugsridser forsvinder ) eller 500 og leve med risikoen der er ved at montere selv.
Og så får politiken det lidt til at lyde som om det er Apples skyld skærmen flækker. Jeg har ALDRIG i mit liv set en iphone flække glasset uden at ejeren har været klunset og til det har jeg kun at sige - køb et cover hvis ikke du kan holde fast på dine ting :)
Tha_Noob - Det er ikke et hit imod dig. Mere general information. Al respekt til dem der skifter glas selv, jeg gør det også. Der findes også bare en million idioter derude der ikke kan finde ud af at gøre det, eller bruger for billige komponenter. 500 for et smadret skærm glas inkl touch modul INKL montering lyder som en dårlig handel for mig :)