Jeg har besluttet mig for at jeg trænger til en ny Windows computer, så jeg har sat mig for at jeg vil prøve at samle min egen. Jeg har altid gerne ville prøve og jo før jeg kommer i gang jo hurtigere kan jeg lære hvordan man gør :D
Det jeg går efter en en god gamer pc (Kun bruges til gaming da jeg har en Macbook jeg bruger til skole og lign..).
Jeg ville bare høre om i tror mit bud på dele vil virke.
CD/DVD drev (har ikke noget bud... ved ikke lige hvad jeg skal kigge efter eller være opmærksom på)
Strømforsyning (hvad er god kvalitet og er der noget jeg skal passe på med)
Hvis der er nogle dele i ikke har god efaring med eller bare ikke tror er god, så endelig sig til. Hvis der er nogle dele der er forældet SIG DET, vil gerne have en god computer men er ny på saml selv markedet ;)
Edit: Jeg vil anbefale dig at lade være med at tænke på at fremtidssikre din computer da prisen herfor er for høj. Årsagen er at når du gerne vil opgradere igen så er der kommet nye ting du gerne vil have og du ender højst sandsynlig med at skifte det hele.
Fremtidssikring på et budget er at vælge 7-serien i bundkort. B75, Z77 osv da de understøtter pci-e 3.0.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af kasperg d. 14-07-2012 20:16:32.