Jeg har oprettet en profil herinde, simpelthen for at stille et enkelt spørgsmål. :P
- Jeg har et HD 5570 low profile kort. Det yder også udemærket for daværende pris og de muligheder jeg nu havde dengang.
Men tiden er gået og jeg skal have minimum 30 fps i mine spil. :P Jeg ligger gerne på en 20-25 på de gode dage. :P
Jeg har ikke fulgt meget med de sene år da jeg er YDERST kræsen hvad angår spil og sådan set ikke spiller andet end CS 1,6 og Diablo 3, lige nu. :P ANYWAYS! Jeg har ikke fulgt med og derfor er jeg VILDT forvirret over alle disse nye lækre gfx kort der er kommet ud på markedet siden jeg sidst smed en maskine sammen selv (2003) Dengang snakkede vi low-end GeForce MX420 hvis jeg ikke tager fejl, fik det af min moar! 60 fps Counter Strike ftw! Wee. :p
Det er et super lækkert kort og jeg er sikker på at det nok skal eksekvere Diablo 3 super godt! MEN! Jeg vil gerne lige checke.. Hvad siger I? Har jeg overset et kort et sted? Noget billigere eller noget bedre i samme prisleje? (1000,-)
Er der nogen som har et kort liggende de ikke bruger som jeg kan købe for en billig slat?
Alle forslag om kort og/eller køb af brugte kort kan bruges, bare kortet er respektabelt og vil sikre mig ihvertfald en høj fps (ikke på max settings) i nyere spil og upcoming titles. Jeg kræver ikke max settings som mange andre, hvis gameplayet er der, og jeg kan få en glidende fps, så er jeg fandme tilfreds. :)
Lidt fps sammenligning til jer: GTX 460 skulle levere ihvertfald 70 fps på full settings i D3, så det er vel der omkring jeg vil sigte efter med andre kort. 50-60 fps kan også gøre det. :) - Bare I ved hvad I taler om og ikke tager røven på mig. ;D
Tak for det drenge! Help me out. Much appreciated.
<3
Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af CuraeL d. 14-07-2012 12:16:33.