Bf3 starter ikke fra der hvor spillet er gemt

Spil d.  17. juli. 2012, skrevet af gasolin
Vist: 1045 gange.

gasolin

Elitebruger
Tilføjet:
17-07-2012 15:12:49
Svar/Indlæg:
5506/640
Jeg spiller bf3 og er nået ihvertfald 10 missioner langt i compaign.

Jeg plejer at spille bf3 med windows 7 64 bit men pga jeg har store problemer med at logge på fb, har jeg prøvet med vista 64 bit for at se om der er en forskel (er der med wmp 11 samlignet med wmp 12). Kopiere mine bf3 data over i programmappen som jeg før har gjort med windows 7, starter spillet ikke, geninstalleres bf3 og den starter normalt op som den plejer, med at jeg spiller der fra hvor spiller er gemt sidst.

Men det gør den bare ikke med vista 64 bit,den loader data fra skydata, også selv om mine gemte data er flyttet til den samme programmappe som jeg plejer og da der ikke er nogen gemte "sky"data så startes spillet fra starten af.

Hvordan kan jeg starte spillet fra der hvor jeg sidst har gemt data, så jeg ikke starter forfra eller der hvor jeg nu er nået til?
187man

Elitebruger
Tilføjet:
17-07-2012 18:29:26
Svar/Indlæg:
3340/386
Hvorfor hulen i h... gik du tilbage til Vista 64bit???
Vista er det værste lort... Har selv bakset med indtil jeg fik Windows 7 x64 😎

Pga. fb (facebbook) ??

Ps. din BF3 er sikkert pga. du at har kopieret den forkerte mappe.
Den plejer at ligge i c-drev->brugernavn-> dokumenter Battlefield data.

gasolin

Elitebruger
Tilføjet:
17-07-2012 22:08:53
Svar/Indlæg:
5506/640
Fordi jeg kan😉

Prøver om det virker bedre med facebook med vista end med windows 7(mit facebook problem er software realteret fordi det virker med linux), wmp 11 virker også bedre end windows 7 pga af wmp 12 kan ikke hente de rigtige dataer, den fucker ofte navnene helt op,ofte med firkanter i navnene, nogen gange forkerte billeder og cder som burde ligge i wmp 12 ligger der ikke, de bliver ikke tiløjet til wmp 12 efter jeg har fjernet dem (nogen gange for 2 forskellige cder fra samme kunstner de samme dataer selv om det er 2 forskellige cder pga wmp 12 ikke virker så optimalt hos mig).

Jeg prøver at gøre det på samme måde med vista som med windows 7 men det er åbenbart ikke godt nok, for det er som om den henter data fra skydata og der er jeg kun lige begyndt, da jeg havde prøvet at starte op,geninstallere bf3 med mere for at se om jeg kan starte spillet fra der hvor jeg er begyndt som jeg ikke kunne startede jeg så forfra (øv).

Når man bare surfer med f.eks chrome eller bare høre musik eller f.eks ser en film med vlc kan man ikke se,høre om det er vista eller windows 7 jeg bruger

Har gemt doukumenter med battefield 3 dataer så jeg prøver lige senere at se om det virker (har byttet de gamle data ud med de nye)

gasolin

Elitebruger
Tilføjet:
18-07-2012 03:07:08
Svar/Indlæg:
5506/640
Fik det løst med sletning af data og geninstallering af orign og bf3