Det står sgu også i linket :P
"We set out to make it as easy as possible for everyone to upgrade to Windows 8. Starting at general availability, if your PC is running Windows XP, Windows Vista, or Windows 7 you will qualify to download an upgrade to Windows 8 Pro for just $39.99 in 131 markets."
Det kan der måske være noget om #5.. Men, vi har da lov at håbe :D
Nogen der ved med sikkerhed om man kan installere Windows 8 upgrade UDEN først at installere Windows 7??
Synes at kunne finde delte meninger på nettet netop omkring dette.
http://www.ghacks.net/2012/07/...
Windows users who prefer to start with a clean operating system - in contrast to one that is upgrade - can select to format the hard drive during installation. This option is however only available when the upgrade is booted from USB or DVD.
Hehe, ja det ligner sgu ikke Microsoft. Der er heldigvis plads til overraskelser
-> #45 En helt "latterlig" pris 🤣 tror dog vi er nede i et prisleje hvor alle kan være med og folk næppe gider køre med ukurant Windows for den pris.
Fandt det kort tid efter, men tak for hurtigt svar :)
Og Ferns du havde ret, nøøøøøj hvor var det nemt at installere. Jeg trykkede bare "Install Now" i med det samme gik den igang, og da jeg kom tilbage efter 30 min WUPTI så var der sgu Win8 på Pc'ern.. Thumpsup Microsoft.
(Btw. Ferns: Skulle du indtaste din CD-key i din instalation?, og hvis nu jeg engang ønsker at reformatere min PC hvor finder jeg så ISO filen til Win8?)