Som skribent er det vel muligt at sortere lidt i de indlæg der kommer i tråden? 😲 pisse træls med offtopic i hvert fald ... Og så vil jeg heller ikke spamme tråden 😉
Edit: winrar single og multi tråd test ... det ku jeg tænke mig at se og sammenligne med min gamle q9650 😳
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Rafcio d. 19-07-2012 22:05:54.
- En ordentlig kø i Handbrake (gerne med forsk. harddisk/SSD-config, så man kan se hvorvidt lagerenhederne også har noget at sige). Eks. nogle DVD-rips. Noget skal man vel bruge alle de muskler til 😀
Ligger du inde med en af Adobe-pakkerne eller har adgang til den? (Ikke trial-versionen) 🙂
#16 - Hvilket format skal jeg konvertere til, nu har jeg både 50GB blueray format, og dvd 4,35GB... jeg har både en 5400 og 7200 "system" disk jeg kan bruge.
DVD-rip kunne være en kø bestående af DVD-film med varierende længde til et populært format (eks. Apple TV el. lign.). Gerne en sammenligning af 264 og AVC 🙂
Adobe, der er det lidt mere tricky.
Det kommer an på hvilken af CS'erne du har adgang til 🙂
Der findes en lang række udbredte time-trials (en slags makroer og precomps) du kan prøve af. Hvis du synes det er for uoverskueligt og rodet (og jeg bebrejder dig ikke hvis du synes det), så lad det være 🙂
Jeg ville mene at det tager omkring et kvarters tid for en fuld DVD9 - men jeg kan huske forkert.
Først, så ripper jeg til Video_TS eller ISO, som jeg så importerer. Lader Handbrake vælge den største titel (oftest selve filmen), vælger preset og en output-mappe.