Superbruger
Tilføjet:
19-07-2012 19:13:35
Svar/Indlæg:
155/75
hej...
jeg har lige siden jeg købte mit grafikkort haft driver problemer, som kom når jeg enten så videoer på youtube osv, men de blev dog fikset i en driver opdatering, da jeg ikke modtager dem mere, jeg får ihvertfald ikke den popup mere med at "drivers has stopped responding" og får heller ikke en masse mærkelige ting på skærmen når det skete.
Jeg har ikke spillet spil i lang tid, og har ikke haft problemer med videoer eller noget, men er lige begyndt at spille igen den sidste uges tid, og nu istedet for at få den popup med "drivers not responding" når spillet fryser, så fryser skærmen bare, får ingen besked... så er den sådan frosset i op til 30 sekunder og så kører det så fit igen?
Det er bare super irriterende da jeg lige spillede et online spil og var lige ved det afgørende battle, og så sker dt, og jeg er seævfølgelig død da det hele virker igen, og vi tabte pga det. Det er sådan pænt irriterende! :)
Håber der er et klogt hovede derude som ved om jeg på nogen måde kan afhjæpe det, og om det kan være noget andet end grafikkortet, selvom jeg regner med det er det, da jeg tidligere har haft problemer med det, og det virker til at det er det som er problemet.
Kortet er et GTX 560ti twin frozr oc edition.
rusind tak for hjælp jeg kan få! :)
edit: jeg tjekkede engang temp på kortet via program, og de var rigtig fine, endda efter lang tids stress!
Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af Schmidter d. 19-07-2012 19:14:28.