Elitebruger
Tilføjet:
19-07-2012 23:28:02
Svar/Indlæg:
5874/1287
Købte en ny GPS i mandags, da vi skulle "et smut" til Hameln i Tyskland (er i nærheden af Hannover) i en Yaris diesel (gaaab). Turen derned virkede den perfekt, og ledte os gennem Hamburg, da der var en hulens masse trafik på motorvejen.
Da vi så skulle hjem var den svær at tænde, og efter ca 1 times kørsel frøs den. Nuvel, man er vel Windows mand, så jeg slukkede for apparaturet, tændte det igen, og så virkede den igen ... i ca 2 timer. Så frøs skidtet igen. OK, samme tur med sluk/tænd. Ved Hamburg blev vi igen ledt ind gennem byen, og da vi befandt os midt i Hamburg, så frøs lortet IGEN, og denne gang kunne jeg sgutte tænde den igen. Så vi fik set en hel del af Hamburg inden jeg fandt ud af den by igen. Prøvede flere gange at tænde for den, men næ nej. Bare sort skærm. Efter 17841 bandeord ramte vi motorvejen nordpå igen. På hele hjemturen sad jeg og digtede på den erstatning jeg mente mig berettiget til af Bilka, men da jeg holder hjemme i indkørslen, og prøver en sidste gang at tænde for dimsen, så VIRKER DEN SGU!
Nu kan jeg ikke få den til at holde OP med at virke, så hvordan fa..... forklarer jeg det til den skolepige der står i Bilka og modtager defekte varer? Umiddelbart ser den jo fin ud nu.
BTW, det er en Garmin 2595LMT