Jeg er fuldstændig clueless hvad angår blæsere og den slags..
Ville i skifte stock coolers ud? Vil gerne have et forholdsvis lavt lyd niveau, og da det jo er et lille kabinet tænker jeg nogen ordentlige blæsere ville gøre godt.
Der er vist også plads til en 140mm i toppen.. ville det nytte noget at finde en der til også?
Kort sagt.. hvad ville i gøre med det kabinet hvis i stod i min situation? :)
Så gerne det er fans som er på lager hos http://www.caseking.de da jeg bestiller kabinettet dér. Vores butikker herhjemme har den ikke på lager, og sparer på samme tid lidt ved at vælge caseking så win-win.
Jeg har ikke prøvet 140mm´eren, men den anden er i særklasse. Du går ikke helt galt i byen med blæsere fra Noctua. Koster lidt mere end de andre, men er pengene værd!
Har selv lige købt et Lian Li kabinet, og blæserne er udemærket, men ikke på højde med nogle af dem du kan købe.
Mht om du skal købe en til toppen, kommer det lidt an på hvad du har af hardware. -har du f.eks et varmt gfx, som dumper varmen i kabinettet, vil det nok være en god idé at få lidt ekstra udsugning i toppen.
Det dumper varmen i kabinettet. De to blæsere blæser bare ned på køleprofilen, så varmen bliver blæst væk. Det er stort set kun reference kølerne som blæser varmen ud af kabinettet bagved.