Match2web.dk

Diverse d.  27. juli. 2012, skrevet af solis
Vist: 983 gange.

solis

Bruger
Tilføjet:
27-07-2012 20:40:57
Svar/Indlæg:
1/1
Hej..
jeg har de allerdårligste erfaringer med Match2web.dk som adm min server. I år (2012) har min server været nede ca. 3 uger lige som den er det nu siden en uge.
Der er betalt for webhotellet forlængst og sendt dokumentation, men firmaet har ikke styr på økonomien. For en måned siden sendte jeg dokumentation fra banken og min server blev lukke op samme dag, men nu er den lukket igen med begrundelsen at der mangler betaling og at jeg skal fremskaffe dokumentation. Der svares typisk kun hver 2 dag på henvendelser så tiden går..
Er der nogen som kender til firmaet ? eller en anden udbyder, selvom jeg har læst på nettet at Match2web holder på kunderne ved ikke at svare. Det er således svært at flytte hotellet... øv ærgerligt... hotellet koster ca. 800kr om året. mvh
Villads

Elitebruger
Tilføjet:
27-07-2012 20:49:51
Svar/Indlæg:
1495/69
Jeg har gode erfaringer med www.i123.dk

Hurtigt svar på nødråb og styr på økonomien.
Ingen nedetid i 2 - 3 år så vidt jeg ved.

Mark0

Superbruger
Tilføjet:
28-07-2012 10:45:33
Svar/Indlæg:
121/11
surftown.dk - de er flinke mennesker, og har generelt styr på deres ting!

snowflakefire

Superbruger
Tilføjet:
28-07-2012 11:48:44
Svar/Indlæg:
188/14

Jeg synes at du skal henvise firmaet til de mail korrespondence du allerede har haft med dem ang. manglende betaling og kræve noget kompensation!

Det koster jo tid i din ende at skulle kontakte dem og det skal de betale for. Fejlen er jo deres.

Alternativt, så er det jo bare at acceptere tabet af pengene og få flyttet din server så hurtigt som muligt..

solis

Bruger
Tilføjet:
28-07-2012 12:15:31
Svar/Indlæg:
1/1
..tak for alle gode råb..
Matchweb har en support-side som kun besvares hver anden dag.. så når jeg henviser til tidligere korrespondancer svares der med nye argumenter.. slår jeg op under matchweb kan jeg forstå at deres økonomi afd. slet ikke fungerer..
Skulle jeg reagere på deres krav ville mit webhotel ha kostet 3 gange beløbet og så videre, fordi deres system ikke fungerer.
Får jeg ikke svar og lukket min server op inden mandag, har jeg tabt, og må flytte websiden til anden udbyder, desværre vil der gå tid osv.. mvh