Superbruger
Tilføjet:
31-07-2012 18:15:49
Svar/Indlæg:
201/38
Hey guys!
Det her bliver en af de lange... Jeg købte min Iphone online af TDC for MEGET snart 2 år siden (der er derfor stadig garanti på) Nå men alt virker sådan set, men undtagelse af home-knappen, den skal trykkes meget hårdt ned, og nogle gange virker den slet ikke.. Jeg lever med det, og tænker pyt.. Men Nu er den altså blevet så irriterende at jeg gik op i en TDC butik og sendte den til reperation. (afstikker- De giver ingen låne telefon, og defor ringer jeg og vil så ikke betale dataforbrug, da jeg kun har en gammel lorte tlf uden net.. Det vil de ikke og var pisse uforskammet, og jeg siger i min arrigskab derfor min abonnement op!) Nå jeg hører intet, men gik idag ned i butikken og forhørte mig min telefon... De havde noteret den forkerte mail, så derfor havde jeg intet hørt.. Nå men De siger at der mangler 3 skruer indeni telefonen!! JEG HAR ALDRIG HAFT DEN ÅBEN!! JEG HAR IKKE ENGANG SAT SIMKORTET I, DET HAR TDC SELV GJORT!! Nå men de kalder det en uautoriseret åbning og derfor bortfalder garantien!!! WTF!!?? Jeg ringer straks til Telecare, som er dem hvortil TDC har sendt telefonen.. De siger ganske som forventet at de kun kan tage stilling til det de ser og har taget billeder af (mangler at få dem tilsendt), nå men den ellers rare dame jeg snakker med siger jeg skal gå tilbage i TDC butikken og få dem til at ringe til telecare og oprette en Apple-sag, så betaler Apple nemlig formentlig.. Det haved hun hørt om før... Det gør jeg så.. Tdc butikken ringer til mig og siger nu havde de haft kontakt til Telecare som havde afvist at kende noget som helst til apple-sager eller hvordan sådanne oprettes.. TDC siger derfor at de intet kan gøre og hvis jeg vil have udbedret fejlen skal jeg betale 6100,-kr. ellers skal jeg betale 250,- for bare at få den udleveret..
Spørgsmål er så.. ER DER NOGLE DER KAN HJÆLPE HER?? hvad fanden skal jeg gøre, hvem skal jeg have fat i? eller er der nogen af jer der har hørt eller oplevet noget lignende?
Puha....
Med venlig hilsen
Mads Nordby