Ja, skal være 100% sikker når jeg køber noget. Har haft en Dell XPS, som jeg har været meget tilfreds med. Men den er ved at runde 4 år nu. Så den trænger til en udskiftning. :) Men synes Dell er faldet en del af på den, også design mæssigt. Jeg valgte min primært pga. design dengang, og fordi den havde god ydelse oveni.
Man kan sige, du får ikke den vildeste Gamer PC, men du får nok god hardware, og så kombineret med det gode design, og batterilevetiden, så er det sku nok svært at konkurrere med. I sær også da jeg også godt kunne finde på at bruge den til film/serier, når man er på farten. Udover selvfølgelig en iPad. :)
Den skulle have fortrinlig lyd, og god skærm. Så G75, taber nok her, selvom den har et bedre GFX, men det er næsten også det eneste den har der er bedre.
Men der går lige 2 måneder endnu før jeg kan købe den, da det først er der jeg er tilbage i DK. Så har 2 måneder til at lave recon! :) Så der kan jo nå at ske meget på de to måneder.
Samsung er gode, er helt enig! Har endda Samsung vaskemaskine derhjemme! ;) Men deres telefoner, er jeg ikke så glade for. Men det er mere det OS de har lagt på. Er ikke fan a TouchWiz. Har en Galaxy Nexus lige nu (Samsung hardware). Og deres hardware fejler intet! Lækkert design.
Nå vi må nok hellere tilbage ontopic! ;)