Så har jeg endelig taget mig sammen til købe et nyt gfx.. det blev XFX Radeon HD 7770 Black Edition (1 GB) fra proshop. Min nuværende er en gamle 3870´ere 😳
Nogen gode råd om den? 😀 Tror jeg er ATI mini-fan pga. jeg altid har brugt ATI, derfor købte jeg en ATI gfx.
ATI er opkøbt af AMD, så nu heder det AMD og ikke ATI :) Jeg har også lige selv for en halv time siden købt mit første HD 7xxx series gtx og ser meget frem til hvad det kan :)
#0 smid gerne nogle benchs op, jeg havde selv de gamle HD5770 i gamle dage, og de var ok kort til prisen, så hvis HD7770 er hurtigere og koldere + langt mere strøm besparende, så ka du ikke være gået helt galt i byen. 😉
Så er pakket kommet til posthuset ifg. track n trace. Tester den i aften. Hvilken benchmark programmer anbefaler I? 😀 Tror jeg vil lave før & efter grafik test AMD 3870 vs AMD 7770´ere 😀
Hvordan er den score i 3dmark 11? 😐 Min cpu er kun dual core Intel E8500 @3800Mhtz. Kan måske skaffe en intel quad core Q9400. Er den bedre end E8500´eren??? 😐