#3 Det er systemet der failer, så I brugere må meget gerne skrive det i en PM til en crew eller i en kommentar her i tråden, hvis et link er failet, fordi vi ikke altid selv opdager det 😐
Det er det første i en serie om crew på Hwt.dk - det kunne jo være at nogen var interesseret! Og i tidens løb er der jo kommet nye folk til, som det kunne være interessant at have lidt baggrundsviden om... 😛
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af The Boss d. 02-08-2012 13:05:14.
Ud over det der allerede står under "redaktion" og "The Boss", hvad mere skal vi vide? For så bliver det vel privat og så er det vel ikke alt man/du vil svare på.
Men hvis man bare må skyde løs af spørgsmål, så skal jeg nok finde på nogen.
#12 Som jeg forklarede dig da du skrev til mig, så er det ikke noget nogen af os crew af indflydelse på (KiloDunse har godt nok indirekte) og det er noget der sker efter et stykke tid. Hvorfor det så stadig ikke er sket med dig, kan ingen af os svare på 😛
#15 min gamle far har fået selektiv hørelse, mon ikke det samme gælder her, han høre at som crew omtaler mig "the great old man", men det de siger er the gray old man. 😉
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af bornholm d. 02-08-2012 18:11:18.
Det godt steen. Så kan det måske være vi kan få dette initiativ op og køre igen med at se hvad skræv laver, og hvem de i grunden er. Det har stået stille for længe :yes: