jeg har fået den spærret men der kan vel stadig bruges et andet sim kort i den eller den kan vel stadig gå på nettet (ex facebook) som jeg har derpå hvis de tilkobler den wifi?
Jeg har selv lige søgt lidt rundt på nettet men kunne ikke finde hjemmesiden. Måske være andre kan huske hvad den hed. Husker mest som om den bare husker HTCsense.dk men desværre ikke.
Det er stort set bare en hjemmeside hvor du kan se hvor din tlf er lige nu vis der er internetforbindelse på den. f.eks vis du også har glemt din tlf der hjemme kan du gøre sådan at alle opkald og sms som den tlf få bliver videre stillet til et andet nr. Men kan desværre ikke huske hjemmesiden.
Hvis den stadig er åben kunne du fjerninstallere wheres my droid. Altså hvis den stadig er logget ind med din google konto. Tror dog at den logger dig ud hvis du skifter simkortet ud.
ved godt det ikke hjælper nu, men næste gang, køb kaspersky, 50kr i din levetid. så kan du blocke, slette, finde, og lukke din fon. så de ikke engang kan skifte sim eller sd kort..
Smut ind på google play og installer "Plan B" - det er et sporingsprogram som med det samme går igang med at spore din mobil, og sender dig opdateringer på mail.
Det du refererer til er HTC's eget sporingsprogram, som var bygget ind via htc sence, desværre er siden pt. lukket da de er ved at lave om på den, og den kan derfor ikke spores den vej 😕
ring til politiet og meld den stjålet, oplys IMEI nummer og Serienummer. kan godt være at du så ikke får den igen - men i det mindste kan den kun bruges udenfor EU 🤡
EDIT: Hvorfor ringe når man kan gøre det på nettet?