Hvad mener i om HOL vs HwT vs Tweak (Låst)

Diverse d.  04. august. 2012, skrevet af Ålborg9000
Vist: 1323 gange.

Ålborg9000

Overclocker
Tilføjet:
04-08-2012 21:40:20
Svar/Indlæg:
3/3
Jeg må indrømme at jeg "HOL"der mig lidt vær derfra, da jeg har fået en mavefornemmelse af anarkistisk diktatorisk styrelse, hvis man kan sige det sådan. Jeg ved godt der er mange unge mennesker der, og man kan blive nød til at sætte grænser engang i mellem, men jeg "står godt nok af", når den styrende ånd, selv er med til at ophøje sproget derinde til at gå over hvad de fleste vil synes at være grænse overskridende. Det er nogle tidligere erfaringer, at jeg har gjort, men jeg ville godt lige høre hvad i synes, og hvilken erfaringer i har med HOL og hardware forum generelt.
Jeg vil især gerne høre fra de erfarne HwT, HOL, Tweak brugere..

Tråden blev redigeret 2 gange, sidst af Cocio21 d. 04-08-2012 22:39:34.
(FIH)TheDon

Overclocker
Tilføjet:
04-08-2012 21:50:45
Svar/Indlæg:
225/13
syntes det er blevet bedre på hol mht brugerne, men admins og toppen er ikke videre noget at råbe hurra for

alt for megen afvisning ang nye tiltag osv, man får bare den samme grund hver gang, og det bliver altså liiiidt fesent i længden, arh men vi er ved at skifte til ny platform, hmm ja, men det siger i jo hver gang

mht HWT så syntes jeg egentligt det er rimeligt afbalanceret, og der sker tit nye ting mht design og nye funktioner herinde.

bruger ikke tweak, laptopworld, itrends eller andre sider

Gripen90

Senior Skribent
Tilføjet:
04-08-2012 22:03:47
Svar/Indlæg:
15982/637
Det gode gamle hol.dk døede i 2004 efter alle pubertetsbørnene ødelagde siden. For da kunne man virkelig få gode råd og hjælp fra erfarne brugere.
Admins mv og visionerne for siden er siden hen helt galt afmarcheret.

Hwt.dk har jeg brugt fast siden da... ikke alt er perfekt her, men det generelle kendskab til it og evt løsninger er noget højere.

Tweak bruger jeg ikke mere....blev for kedeligt.

Cocio21

Moderator
Tilføjet:
04-08-2012 22:44:17
Svar/Indlæg:
4983/48
Jeg vil gerne lige gøre opmærksom på at det skal holdes sagligt såfrem man skal deltage i denne debat.

Alt direkte OT ,og udsagn der blot nærmere sig angreb/tilsvining af overstående sites fjernes og man for en personlig skideballe herfra 😛

Invzr

Elitebruger
Tilføjet:
04-08-2012 22:57:38
Svar/Indlæg:
1229/130
Synes ikke der er vildt meget forskel på Tweak og HWT, kommer dog mest herinde. HOL er en helt anden historie efter min mening. Derinde oplever jeg meget ofte, at folk forlanger formuer for deres ældgamle ting, for så at blive utroligt fornærmede, når man fortæller dem hvad deres ting i virjeligheden er værd. Oplever også tit en ret barnlig og fjendtlig tone derinde, så kommer der sjældent. Skal ikke sige hvordan der er i dag, men det er i hvert fald et par ting der gør, at jeg ikke benytter HOL. Hvis dette kan opfattes som tilsvining, eller på anden måde er uacceptabelt, så undskylder jeg, men det er nu engang min opfattelse 😛

Cocio21

Moderator
Tilføjet:
04-08-2012 23:11:25
Svar/Indlæg:
4983/48
Jeg bruger faktisk kun Hwt og Hol rigtigt efterhånden, Tweak er blevet ladt i stikken pga jeg syntes det er en smule forvirrende, også selvom man kan skifte en masse opsætning rundt selv... Også syntes jeg aktiviteten er rimlig lav ? (kan dog være mig der var forvirret og har taget fejl tidligere 😛 )

Også må jeg nok også hellere stoppe her, ellers ender det i en "arbejdsopgaver der burde laves" vudering af de nævte sites istedet, og det var jo ikke emnet her 😀

Jeg syntes nu det er meget sagligt som du skriver det, min pointe var blot at det ikke ville hjælpe noget at pakke sin evt dumme bemærkning ind, der er ingen nåde hvis jeg spotter det 😉

Tha_noob

Elitebruger
Tilføjet:
04-08-2012 23:21:57
Svar/Indlæg:
3854/175
Jeg har faktisk kun en bruger herinde, så jeg skal ikke komme med nogle kloge bemærkninger 😀

De eneste gange jeg har kigget på HOL eller Tweak, er hvis jeg skulle støvsuge brugtmarkedet for et eller andet, dog har jeg aldrig fundet noget 😛

0raxter

Elitebruger
Tilføjet:
04-08-2012 23:31:29
Svar/Indlæg:
301/10
Hol - er blevet et kaos af fornærmede folk, sure admins og desværre os dumme kommentar/tilsvining af mærker.

Tweak - det forladte barn som virker kedelig på mange punkter, men tilgengæld stadigt kommer med fornuftige tests.

HwT.dk - ærlig talt Er jeg helt enig med #2... Den generelle tone er meget pænere, folk spørg om problemer og får løsninger... Desuden er der ikke alle de dumme trollere herinde med underlige tråde(som HOL grundet den skide gæste funktion...) forstanden er et nieavu højere end de andre nævnte sider, og folk er til at stole på...

Tahiti

Elitebruger
Tilføjet:
05-08-2012 01:27:18
Svar/Indlæg:
2676/147
Hol; Der er jeg ikke bruger inde - det er for useriøst.

Hwt; bruger jeg KUN til køb/salg

Octdk; bruger jeg til køb/salg og lidt forum

Tweak; kigger i køb/salg engang imellem

iTrend; Bruger jeg heller ikke, men deres test kan til tider være ok.

Tha_noob

Elitebruger
Tilføjet:
05-08-2012 02:18:02
Svar/Indlæg:
3854/175
#8 Og åbenbart også til lidt forum engang imellem 😉 😛

Ålborg9000

Overclocker
Tilføjet:
05-08-2012 02:33:11
Svar/Indlæg:
3/3
Tak for meninger. :) Er rimelig enige og synes det er perfekt ramt med udsagnet fornærmede folk (inkl Høvdingerne, som er et kapitel for sig selv, hvis man ser på sprogbrug og fornærmet optræden).
Det bar lige en pejling, at jeg ikke er alene med min antagelse, og HOL er sågu en god side rigtig godt opbygget, men måske forkert ledet hen, sagt uden at kende de folk der sidder bag. Og mon ikke de herinde, og dem på HOL krydser lidt ord, så kunne en klog kone, tage ved lære af en anden klog kone, og høre hvad børnene faktisk siger. Bang HOL ;)

Og ***** til Cocio for at være på banen før svinehundene. :yes: så er banen og pointen lagt.

Cocio21

Moderator
Tilføjet:
05-08-2012 02:43:20
Svar/Indlæg:
4983/48
Ah det var slet ikke et oplæg til en real debat 😛

Fair nok, men så kan jeg ikke se pointen med tråden her fortsætter overhovedet 😉