Har fået en PC ind til Reperation. Den er så "fuc..." at jeg ikke kan få windows op at køre. Der ER en win 7 pro nøgle på - men selvfølgelig ingen recovery skiver eller andet.
Hvor kan jeg hente en Win 7 pro - SP1 - 64 bit henne (DK) mvh Michael
Så vidt jeg ved, kan du ikke hente dem direkte fra Microsofts hjemmeside. Du må nok ty til de lyssky sider af internettet for at finde den. Men ellers så start med at kontakte Microsoft og hør om de kan hjælpe.
Du kan hent en trail version hos softpedia Det er original links fra digitalriver. Når du trykker på download kommer du vider til de forskellige versioner.der er også pro 64bit dansk. 😳 http://www.softpedia.com/get/S...
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af clokker d. 06-08-2012 14:57:57.
Du får vel også 30-dages prøveperiode med Windows før den skal aktiveres, gør du ikke? Derved kan det heller ikke være skiven du betaler for men derimod licensen 🙂
Har løst det i første omgang ved at installere en Win 7 pro - har så 29 dage til af finde / aktivere den rigtigt - den brokkede sig over den original nøgle jeg angav - måske fordi det er en "preinstall" OEM / fujitsu key. Og den win 7 pro jeg har ikke er en sådan en - nå skidt pyt - problem løst i første omgang - ellers må han jo bare ringe ind til microsoft og få den telefonisk aktiveret o.s.v.. - thanks. :)
luk for forbindelse til nettet og prøve aktiver licencen.Der får du vist en telefonnummer til MS produkt aktivering. Har købt en del oem recovery licencer som ikke kunne activeres per nettet(Dell/Hp).Det fungerede fint med telefon activering og er stadigvæk aktiv efter 2 år.
det er fordi du har hentet den forkerte version - mener at installationsmediet er det samme for OEM som alm. Du har ikke hentet en sp1 eller 64bit version- selvom den kom med en 32bit?