Jeg har lige haft fødselsdag, og fik lidt penge som jeg gerne vil investere i en ny skærm. Den nuværende jeg har er nok 6 år gammel, så det er tiltrængt.
Skærmen skal primært bruges til gaming/surf osv. Jeg ved ikke selv så meget om skærme, men har læst mig frem til opdateringshastighed og herz er vigtig?!? Så jeg ser gerne den har 1 MS og måske 120 hertz?
Tror ikke jeg vil komme til at bruge 3D, men mht. Ydelse så har jeg rigeligt med power til 3D. Fede nok skærme, men prisen på 3000 kr er måske lige i overkanten. Har du andre forslag? Eller andre der har noget de kan anbefale? :)
Ny Skribent
Tilføjet: 10-08-2012 17:00:46
Svar/Indlæg:
5678/460
spar næsten 500kr og køb ved komplett :) ...det er den bedste skærm til prisen men vis du bare vil ha en billig så prøv og tjek en LG mener de laver en til ca. 1700kr :)
og hvad angår power så prøv og sæt BF3 til ultra med alt AA til i 1080p og se om din 680gtx ka trække det i MINIMUM 120fps :) hehe
Har slet ikke BF3. Så man skal måske have SLI for at få 120 fps? 🙂 okay, overvejer lige om jeg skal have den fra komplett. Er LG modellen en mellemting eller hvad? :)