Så har jeg sgu købt det, og mine forventninger var høje på trods af at jeg var i tvivl omkring det med vandkøling og sådan. Mit indtryk af kabinettet er meget blandet syntes jeg. og en ting har jeg erfaret det kan IKKE bruges til vandkøling rigtigt.
Min pluser:
Det ser supersprødt ud helt lukket det vil sige med de 3 aftalige plader på også.
Det vejer ikke noget grundet den konstruktion i plast( på nær fronten som er alu) , men det virker som noget rigtig stærk plast og er til at have med at gøre.
super støjsvagt ( har dog lige isoleret bunden med noget støjdæmping jeg havde liggende) og det bliver bagenden også på et tidspunkt.
rigtigt godt at lave kabelføring i, faktisk overraskende godt selvom der ikke er så langt til bagpladen fra motherboard trayen.
Mine minuser:
Ikke plads til mit vandkøling ( der kan dog sidde en 240mm i toppen, men ingen 25mm tykke blæsere på) der kan sidde en 120mm i bunden og i bagenden og hvis man køber den heeelt rigtige radi kan der vidst sidde en 240 mm i fronten ( igen uden blæsere)
At det ikke er støj isoleret i bagenden (ikke en nødvendighed men man kan ligeså godt fuldføre arbejdet)
det var faktisk min mening om kabinettet håber der er andre der kan bruge det til noget