Reboot loop - hjælp? :(

Software d.  11. august. 2012, skrevet af Tjabby
Vist: 2664 gange.

Tjabby

Bruger
Tilføjet:
11-08-2012 09:36:29
Svar/Indlæg:
0/1

Hey HWT! :)

- For det første, må I meget undskylde hvis dette ikke er i den rigtige kategori, da jeg er ret ny herinde. Sorry!

- Nå.. men jeg synes selv at jeg er kommet ind i et ret så irriterende problem.

I går syntes jeg at det var tid til at geninstallere windows, da jeg syntes at jeg var ved at få en pæn del programmar som jeg slet ikke brugte.
Jeg smed Windows 7 Home Premium CD'en I og formaterede min harddisk, det hele gik fint.

Windows blev installeret uden problemer, og så røg Mobo driveren I, Internet Driver, chipset, osv blev installeret, gik helt fint.

Så begyndte jeg at downloade diverse ting, såsom RealTemp, GFX driver, osv gik helt fint. Så gik jeg ind i MSCONFIG og valgte at den skulle boote i safemode,
fordi at jeg gerne ville installere min GFX Driver, ´det skulle jeg så aldrig havde gjort.

Nu, kan jeg hverkan komme ind i Safemode, eller normalt Windows.

Når jeg starter prøver computeren selvfølgelig at boote I Safemode som jeg har sat den til, hvorefter den siger noget med at
den ''første NTFS-startsektor er ulæselig eller beskadiget'' hvorefter den så indlæser noget updateringsfiler fra registry.

Så kommer Windows Baggrund frem. ''Lille, ligesom når den starter i safemode'' hvor den så siger Konfigurere Windows Updateringer i cirka 5 sekunder, hvorefter
den skifter hen til ''Der opstod fejl under konfigurationen af Windows Update. Gendanner ændringer. Sluk ikke for computeren.'' Så genstarter den, og hele processen starter igen.

NTFS-startsekter er ulæselig eller beskadiget, Konfiguere Windows Updateringer, - Der opstod fejl under konfigurationen af Windows Update.

Det er en ond cirkel.

Jeg er bange for, at jeg virkelig har fucked noget op. Jeg har prøvet at geninstallere windows, igen igen, men det kan den ikke? da jeg vil formatere min harddisk kommer den en fejl. ''fejl! 0x8004xxxxxx'' kan ikke huske hel præcis hvilken.

- Jeg håber, at i kan hjælpe mig igennem der her, fordi det er virkelig en nederen situation at stå i. :)
Nittenti

Elitebruger
Tilføjet:
11-08-2012 10:20:51
Svar/Indlæg:
1495/34
Velkommen til

Er det ikke nemmere at trykke F8 under opstarten og vælge safe mode ?

Hvorfor installere GFX driver i safe mode ?????

Har du prøvet at reparere din Windows ? (i med DVD'en, boot fra den og vælg reparer)

Hvis du ikke har deaktiveret systemgendannelse, så var det måske en mulighed at hente en tidligere ?

Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af Nittenti d. 11-08-2012 10:24:38.