Jeg er elendig til det der med vinduer, men jeg synes næsten det skal være der nu hvor jeg har planer om at smide min hverdags computer over i sådan et kabinet.
Siden er omkring 1cm tyk som måske kan gøre det lidt vanskeligt at smide et vindue i.
Er der nogen her inde der vil hjælpe mig mod betaling? Jeg tør simpelthend ikke selv gøre det i sådan et dyrt kabinet. Jeg har plexi dertil også.
nu har det ikke noget at gøre med det du vil lave, men jeg ved at Bill Owen fra mnpctech er ved at designe et fuldt sidepanel i plexi/akryl, ligesom han gjorde med 600T, måske værd at vente på?
nu har det ikke noget at gøre med det du vil lave, men jeg ved at Bill Owen fra mnpctech er ved at designe et fuldt sidepanel i plexi/akryl, ligesom han gjorde med 600T, måske værd at vente på?
Det skal ikke være 100% plexi som den der 600T vindue han lavede er, det er ikke lige mig 😕
Jeg har selv plexi osv. Jeg skal bare bruge en med erfaring til at gøre arbejdet. Jeg havde håbet på at finde en case modder her inde der tør begive sig ud i det 🙂