Har selv lige købt en ASUS RT-N56U som jeg indtil videre er rigtigt godt tilfreds med, jeg kan gå rundt overalt i lejligheden med fuld dækning.
Skal dog stadig have testet hvor langt den rækker, men første håndsindtryk er rigtig positivt.
Se, nu arbejder jo godt nok med Cisco udstyr til dagligt, og deres professionelle udstyr virker til top karakter, Så til professionelt brug vil jeg anbefale dem til hver en tid, til gengæld har jeg også haft 2 af deres routere privat, både E4200 og forgængeren, og for at sige det mildt så er specielt E4200 det arveste L*** jeg nogensinde har haft fingrende i, Nu ved jeg godt du henviser til EA4500 i dit indlæg, men da linksys nu har lavet 2 dårlige produkt serier i træk ville jeg aldrig nogensinde drømme om at købe fra dem igen eller anbefale det til andre.
En hurtig søgning på deres forum vil bekræfte de mange problemer med E4200 routeren, som i øvrig aldrig er blevet løst.
først gik der noget som minder om 6 måneder imellem patch fixes, da de så producerede version 2 blev der pludselig ikke rettet nogen af alle de fejl som var på version 1.
PS. E4200 routeren har aldrig fået meget ros, højest i tests hvor den har været brugt i kort tid.