Internet løsning

Diverse d.  16. august. 2012, skrevet af Gerrard8
Vist: 3960 gange.

Gerrard8

Bruger
Tilføjet:
16-08-2012 12:39:57
Svar/Indlæg:
2/1
Hej,

Jeg flytter i ny lejlighed uden telefonstik den 1/9 og leder i den forbindelse efter en ny internet løsning og håber i den forbindelse, at nogen af jer kan være behjælpelige.

Jeg har i øjeblikket en tablet, telefon, computer og derudover en Sonos connect, som skal have internet forbindelse ved hjælp at et netværkskabel. Jeg vil gerne have, at alle ting kan udnytte forbindelsen samtidigt.

Mine overvejelser går på, at købe Oyster mobilt bredbånd(Umiddelbart det billigste, jeg har set) og så et 3G modem med både Wifi og netværksudgang. Er der nogen der har erfaringer omkring dette? Virker Oister mobilt bredbånd til alle disse modems man kan købe rundt omkring på nettet eller er der nogen der har gode forslag?

Håber der er nogen der kan være behjælpelige.

På forhånd Tak,

Morten

Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af Cocio21 d. 31-08-2012 07:48:42.
Gripen90

Senior Skribent
Tilføjet:
16-08-2012 13:02:05
Svar/Indlæg:
15982/637
Måske dumt spørgsmål, men er der kabeltv ? så kan du jo køre den vej rundt ?.

Gerrard8

Bruger
Tilføjet:
16-08-2012 13:20:02
Svar/Indlæg:
2/1
Der er kabel-tv, men det er desværre ikke en mulighed. Lejligheden ejes ikke af mig selv, og jeg har ikke mulighed for at ændre på de løsninger, der findes der nu. Derfor virker det til, at mobilt bredbånd er løsningen.

Der skal kunne gå en 4-5 løsninger på trådløst samt en med netværkskabel

Gripen90

Senior Skribent
Tilføjet:
16-08-2012 13:45:05
Svar/Indlæg:
15982/637
Hvis der kabeltv eller mulighed for det, er det så et boligselskab der står for valg af tv mv ? det kan jo nemt være at der blot heri allerede er en internt løsning ?.
Hvis ikke lejemålet er omfattet of noget boligselskab eller tilknyttet antenneforening, har du jo mulighed for selv at vælge ?. I mit tidligere lejemål havde jeg yousee tv/internet via kabel.

Hvis kun mobilt bredbånd kan også selv skaffe en trådløs 3G/4G router.
http://www.bredbaandsmatch.dk/...