Ja efter mit windows security essentials ikke ville opdateres så slettede jeg det og fik det lagt ind igen. Den scanner computeren og alt ser godt ud. Efter ca 3 min brug kommer den op med at der er en kritisk sikkerhedsbrud og at computeren genstarter indenfor et min. luk derfor alle programmer og gem. Det gør jeg så, men efter genstart kommer den samme proces igen og igen og igen. Nu har jeg så helt slette windows security essentials og nu kører alt jo fint. Men er der noget om det og skal jeg lige lave en format c: eller hvad mener i.? Noget i har hørt om før.
har prøvet microsoft antivirus. den gik også, fejl for mig. så jeg gik over, til avast antivirus free. er på højde, med de bedste købe antivirus. http://www.avast.com/en-dk/ind... du bare udfylde email, så har du fri antivirus
Jeg prøvede forskellige ting og fik det ikke til at virke. Min windows update fuckede også op, samt defender var helt underligt. Googlede det lidt og der var så mange ting man skulle, så gad ikke mere. Lavede en format c: 😀 Men tak for hjælpen.