-> #1
He he. Den første (Pro Nails) har jeg jo tit hørt i radioen (tror det er 'Smag på P3') - og har faktisk længe syntes at det lyder rigtig fedt.
'Woo Boost' ved jeg ikke helt med, og den sidste kunne jeg ikke finde.
-> #2
Ikke umiddelbart det jeg er efter. Det underliggende beat lyder ret cool, men alt det andet siger mig ikke så meget 🙂
-> #3
Krewella - 'Alive' er ok. Men vokalen irriterer mig. Kompositorisk, fejler nummeret ikke noget. Der er lidt 'Daft Punk' møder 'Darude' over det, men vokalen er håbløs. Det lyder lidt som noget fra 90'erne, og derfor ikke umiddelbart det jeg er efter 🙂
'Killin' it' er, musisk, lige på! 🙂
Igen irriterer vokalen mig (både sang, og autotune-delen - det lyder som en MIDI-voicebox). Begge numre starter ret cool, og har noget ok underliggende musik. Men af de to, er sidstnævnte klart tættere på det jeg leder efter. Det lyder jo ret awesome. Ligesom 'Alive' har det en 'Daft Punk'sk kvalitet over sig. Bare fjern vokalen, og så har du/I ret godt den stil jeg leder efter.
I like!
-> #4
'Levels' - Ca. 1:15 inde, minus den irriterende sampling-del, er ret godt. Igen irriterer vokal-delen mig. Nummeret minder mig også lidt om noget der kunne være et dance-remix fra 90'erne.
'Deadmau5' er ret cool. Musikken lyder fedt, melodisk og velfunderet. Men vokalen ødelægger det lidt for mig.
Til det næste link: Det må jeg lige tjekke igennem en dag, det er lidt en skam, at der i videoen ikke er illustreret hvilket nummer man hører - men umiddelbart lyder det ret cool. Spolede lige hurtigt igennem 🙂
Playlisten ditto, men af det jeg lige hørte, så er det også ret godt ramt.
-> #5
'Like this' er fedt. Men vokalen er mig ligegyldig. Musikalsk, fejler det ingenting 🙂
'Centipede' er musikalsk lige i øjet. I like! 🙂
-> #6
'Internetfriends' derimod, lyder som "overly attached girlfriend-sountrack bliver rundbollet af Hampenberg" - av! 😐
-> #7
That strangely aroused me to no end - selvom det er blasfemi 😲 😀
-> #8
I'll do that 🙂