Elitebruger
Tilføjet:
22-08-2012 19:32:07
Svar/Indlæg:
3565/372
Hej,
Jeg har en 4S, der er låst. Den har lagt stille nogle måneder, og den har også fået både fugt og vand. Dog er den lavet nu, og selve hardwaren virker.
Desværre kan jeg bare ikke få liv i den. Når den tændes mødes jeg af beskeden: iPhone er slået fra, prøv igen om 22 mio. minutter. Dvs. prøv igen om 42 år..
Jeg har forsøgt at starte den via recovery mode. Dem begge to. Både den hvor "Home" holdes nede, mens USB sættes i og den hvor "Power" og "Home" holdes nede i 10 sek, hvorefter "Power" slippes og "Home" holdes nede til iTunes finder iPhone.
Telefonen findes fint og genkendes fint af iTunes, men jeg kan som sagt ikke få adgang til den.
Der er prøvet med 3 forskellige udgaver af iOS, uden held. (alle originale).
De gange jeg forsøger at gendanne mødes jeg af flere fejl. Den første fejl, "3194", fik jeg afhjulpet, men det betød så at en ny fejl opstod, nemlig fejl "1600". Sidstnævnte har jeg ikke kunnet afhjælpe.
Jeg har brugt "Tinyumbrella" til at afhjælpe fejl 3194. De gange hvor fejl 1600 opstår, kan jeg se og høre at telefonen sluttes fra og så til igen, hvorefter fejlen opstår. Dette kan jeg konkludere ud fra loggen i "Tinyumbrella".
Håber virkelig nogen kan hjælpe!
//Kvist
Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af kvist1992 d. 22-08-2012 19:32:23.