Du kan også bare stille spørgsmålet.. man skal ikke nødvendigvis være cykelsmed for at svare på spørgsmål om cykler. Præcis som at man ikke nødvendigvis skal være fysiker for at vide at kogende vand gør ondt.
#0 vil du lave din egen cykel da ?? da idag findes flere måder samle en cykel på. alt efter om det er metal eller fibercykel... Jeg har lavet et skole projekt omkring emnet fremstille e cykel. De laver vist nok ikke længere cykler i Danmark...
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Shadowhunter d. 25-08-2012 11:56:43.
#6 jeg ved ikke om han vil lave rammen fra bunden. Det nemmeste er lodde rammen sammen, hvis det er metal. hvis han vil lave det i fiber, så skal have en maskine til det. Den er pænt dyr. #5 mindes Tornby eller noget i den stil stadig producere i Danmark. Kildemose har lukket den danske afdeling af produktionen. De laver ikke længere cykler i Odense på fyn...
Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af Shadowhunter d. 25-08-2012 15:05:11.
Måske det forkerte sted at jeg har lavede denne tråd, har denne cykel fra Mercedes-Benz, ville bare høre hvad jeg kunne få for den, den er så godt som ny, der står Mercedes-Benz på siden.
#9 nok 3-4 k, men jeg er ikke så meget inde i priserne. Du kan tage den ned til lokale cykelhandler. Hvis du ikke har papir på den, så maks 2-3 k til mærke dyr. Igen pris kan variere alt efter stand også videre. Du har papir på den osv. køben er fan af mercedes vil give lidt mere for står på siden.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Shadowhunter d. 26-08-2012 18:42:56.
Ja der er ikke meget mærkedyr over mig....Så skal du have 500- for den..??? Den står vel alligevel bare og fylder op i garagen eller hvor du nu har den... 😛
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af crankyrabbit d. 26-08-2012 19:14:05.
kan se at den koster 12000-15000.kr og den står som ny, så synes lige 3-4 kilo er billigt5 nok,,og ikke bare en cykel man kan få fat i, det er jo ikke en kildemose 🙂
kan se at den koster 12000-15000.kr og den står som ny, så synes lige 3-4 kilo er billigt5 nok,,og ikke bare en cykel man kan få fat i, det er jo ikke en kildemose 🙂
Ja og deraf er de 10000- betaling for Mercedes navnet.. 😛 🤣 🤣 Så mit bud er stadig gældende... :yes: Som #15 siger, den kan det samme som alle andre cykler...Bringe dig fra A til B....