Jeg vil installere soluto,henter det og så snart det begynder at installere for jeg meldinger fra mit sikkerhedsprogram (internetsecurity fra f-secure), som ikke forsvinder efter jeg har trykket på ok efter 10 gange, så jeg deaktiver mit sikkershedsprogram og så aktivere det bagefter og meldingen er der ikke mere. Program forsøges installeret, den indikere installing og selv efter 2 min er programmet ikke installeret.
Hvor lang tid tager det for at installere soluto?
Jeg vil tjekke min opstart da jeg ikke kan se så mange programmer jeg bruger, når jeg bruger CCleaner til at tjekke min opstart med(som jeg synes er lidt langsommere end den burde være trods det jeg bruger vista 64 bit og en alm harddisk, så jeg skal have renset lidt ud i det der loades når jeg starte min pc).
Er der noget andet program jeg kan bruge istedet for soluto idet det da bare tager alt for lang tid at installere, det kan da ikke være rigtig det pt skal tage 5 min eller mere når den installere før den er færdig eller?
Jeg det ser faktisk ud til at soluto ikke bliver installeret selv efter 5 min eller mere, som bare er alt for lang tid med en i7 cpu 8gb ram en alm harddisk og vista 64 bit
Ps kan ikke huske hvorfor, men havde også problemer med soluto da jeg engang for lang tid siden prøvede at installere det på min bærbar med windows 7, i går måtte jeg rent faktisk genstarte før dette windue forsvandt