Elitebruger
Tilføjet:
28-08-2012 18:37:05
Svar/Indlæg:
23132/740
Hey all
Vi er i opstartsfasen af en slags opslagstavle til studerende og andre interesserede ved mit uddannelsessted.
Idéen er en slags "blog", hvor div. kan uploade materiale. Enten via en Youtube-konto der er oprettet eller direkte til webhotellet.
Jeg skal gerne udforme en skitse over den grundlæggende idé, men det jeg ville høre om er, om det kan lade sig gøre at lave en slags "åben blog", uden at den er sårbar over for spam.
Grundlæggende, skal der være en slags redaktion der styrer hvad der bliver lagt op - men alle kan komme med indlæg og kommentarer.
Jeg har lavet en midlertidig side på http://www.læreriskive.dk , men det er ikke den endelige skabelon (blot en template fra iWeb). Men udseendet må gerne være noget i den retning, og hvis det kunne komme til at ligne en opslagstavle, kunne det være helt perfekt.
Så, derfor, et par hurtige:
1) Hvad ville det koste, at lave en "færdig" løsning, der i bund og grund fungerer som en "åben" Facebook-blog, men som absolut ikke er Facebook?
2) Kan det, på en fiks måde, integreres med Sharepoint, uden at eventuelle indlæg/kommentarer, går tabt når pågældende bruger ikke længere er aktiv i systemet?
3) En masse andre ting, jeg slet ikke har forstand på.
Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af NoNig d. 28-08-2012 18:40:26.