Her i weekenden, fik jeg tjent 5000kr. ind, efter at holde en gang svendegilde. Stå så i den situation, at jeg har 2 stks 560 ti, hvor det ene bliver en smule varmt, som jeg godt vil have ned i temp. mit nuværende vandkøling består af XSPC delta cpu blok, en 360 rad (ved ikke hvad model eller mærke) med 3 stks Scythe Gentle Typhoon i pull og en XSPC dual bay (som lyder som i dette video http://www.youtube.com/watch?v... ) kabinet er corsair 800D
håber lidt at i kan hjælpe med at få temp ned en gang :)
Glemte lige at sige. at det er msi 560 ti Twin frozr 2. så den skulle da tag rimelig med luft ? men takker da for svaret.
det jeg sådan set søger er en måde at køle den bedre, uden at modde kabinet. derfor tænker jeg lidt på udvidelse af det vandkøling system jeg allerede har eller om der er andre veje rundt for at køle den bedre.
kan sige at jeg lige har nakket shadow behemoth i guild wars 2. settings er alt på det højeste. temp på grafikkortene er 70 og 60
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af K0kerN d. 29-08-2012 20:29:48.
#5. nej tak :) har lige fået 800D :) #6. det er jo i guild wars 2. tør ikke tænke på, hvad der vil ske i bf3. havde dem OC, inde jeg fik det nye kabinet. men nu køre de stock igen
DEt kan den sagtens, men hvis du vil smide 5000,- efter det kan du jo ligeså godt opgradere til top-komponenter. altså Laing pumpe, andet reservoir, bedre kølehoved osv.