Overclocker
Tilføjet:
31-08-2012 17:38:00
Svar/Indlæg:
53/10
Hey!
Det hele startede for over en uge siden, da min mus begyndte på ikke altid at reagere når jeg klikkede på den.
Dvs. i Windows når jeg skulle trykke på et program i proceslinjen, gad den ikke at åbne. For at kunne bruge museknapperne igen skulle jeg trykke meget ivrigt på musen også virkede musen igen, i et lille stykke tid.
Det er lidt svært at forklare hvordan den opførere sig.
Jeg prøvede at udskifte musen med en almindelig IBM mus, uden virkning.
Jeg besluttede mig for at lave en systemgendannelse, til før problemerne gik i gang, det hjælp ikke.
Jeg prøvede at lave en til systemgendannelse bare længer tilbage og det hjalp hælere ikke.
Så besluttede jeg mig for at geninstallere mit Windows 7, jeg oplevede også lidt problemer med musen/musene i installationen. Så fik jeg installeret Windows 7, efter første genstart var der kun standard baggrunden på skærmen der blev vist også sker der ikke mere.
Jeg har nu prøvet at geninstallere Windows masser af gange, på min SSD (hvor OS plejer at ligge) og på en HDD.
Vær gang jeg har geninstalleret er der problemer med musen/musene, og efter en genstart eller to, kommer det med standard baggrunden igen.
Er det mit bundkort der er i stykker ? 😕
Og det er systemet i min profil der er tale om.
Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af Jacob-ds d. 31-08-2012 17:39:46.