hey forum... da det er tid til at skifte vand og få lidt div. nye stumper til pcén så tjekkede jeg op på om der skulle være kommet noget nyt lir til min pc, og fant ud af at der var kommet en mosfet køleblok og en sydbro køler til mit bundkort...
er det noget der er værd at ofre på ? regner med at jeg vil lave lidt overclok på den når alle stumperne som jeg har bestilt kommer og den er samlet. jeg har pillet den tuf armor af efter at jeg fik varmeproblemer med den selvom at jeg havde en blæser til at køle ned under den... så det skal ikke være der at pros and cons skal sættes mht. om det kan betale sig.
når jeg åbner ai suite og kigger på bundkort temp. så har den chip der hedder sata6g det med at blive godt varm. og tænker på om at det er den de kalder "sb cooler" som kan sættes der på? http://www.coolingconfigurator...
noget af det jeg har bestilt i fredags er en extra Laing DDC - 1Plus (18W) og det nye XSPC Dual Laing DDC Acrylic Top som skulle sikre mig at mit flowmeter køre rundt selv om at der skulle komme en nullermand i blandingen he he
og så en Lamptron FC Touch Blæserstyring - Sort til at styre de 6 blæsere der er i mit kabinet