Der er jeg ikke lige helt med har ikke nogen punkt 6 (har jeg ikke noget af)
WMP skal ikke synkronisere eller noget ligenede.
Problemet er når jeg flytter videoerne så linker afspilningslisterne,playlisterne stadig til videoer placeret i min hjemmemappe på drev c, fordi jeg flytter videoerne så henviser,linker mine afspilningslister sig ikke aut til den nye placering på f.eks drev g.
Har jeg et video i en afspilningslister som ligger i C:/brugernavn/dwhelper/kvinde min og bliver videoen flyttet til G:/dwhelper/kvinde min så linker min afspilningsliste ikke aut til den nye placering på drev g, kan da sagtens fortælle wmp at nu ligger mine youtube videoer på drev g men det påvirker jo ikke mine afspilningslister ud over de ikke kan afspilles fordi de linker til den gamle placering på drev c.
At lave afspilningsliterne fra bunden af tager laaang tid så det vil jeg gerne undgå, har omkring 40 afspilningslitser, nogen med omkring 50 videoer i og hver video skal trække fra mappen af og over i listeruden (bruger ikke funktionen med at man kan se de videoer man har på computeren i wmp, jeg nøjes med afspilningslister, da mange af mine youtube videoer ligger sig i biblioteket under andre medier som er helt forkert, derfor synkronisere jeg ikke mine youtube videoer med wmp.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af gasolin d. 03-09-2012 11:21:55.