Er det en fup mail, hvor de siger min konto bliver lukket i løbet af 24 timer, hvis jeg ikke trykker på aktiverings link!! Er Nets.dk betalings service (pps)
Har anmeldt den som phishing mail. da jeg er i tvivl
Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af vanovich d. 04-09-2012 19:16:26.
Jeg fik også sådan en mail for 2 mdr siden. Ringe til nets inde jeg åbnede den og de oplyste at de aldrig ville tage kontakt til folk på den måde. Så alle former for mails fra "nets" hvor man skal gøre et eller andet er fup. Sikkert en konsulentvirksomhed som forsøget at liste noget spyware over på din computer som de vil bruge for at fastligge dine forbrugsvaner. 😕 :no:
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af kajen13 d. 04-09-2012 19:31:51.
har modtaget en "fra dem" i går om at jeg skulle aktivere mit kort inden for en uge, ellers ville det blive lukket.. på en konto som intet har med mine indkøb at gøre 🤣
altid en fordel at have en mail til fornuftige ting og en til alt det andet lort man støder på, på nettet 😉
jeg får 7-10 om dagen. Hvis du får noget rigtigt fra din bank, vil det aldrig indeholde link. Derimod får du besked om, at du kan logge på din netbank som du plejer, og løse problemet derfra.
Jeg får dem også! 🤣 Hold musen hen over linket og se hvor internet adressen peger :no: Fake Ass Shit.... pardon my france. Er træt af , at få den mail.