Syntes virkelig heller ikke jeg oplever snydere i BF3 som i mange andre spil.. og ja.. har en mate der også tuder.. men så spiller man jo for agresivt til sin spille stil.. jeg rusher ud og går amok! :D
Så dør man uden at slå ihjel.. så spil lidt mere defensivt og afventende..
Assault:
CQ er F2000 ond.. den skyder hurtigt , og med et Holographic (HOLO) sight, greb og MENER det er flash sup. jeg har på
Aek-971 + PK-A (3.4x), grip og heavy barrel: Lækkert våben som er god på afstand og let at håndtere og elsker den med det sight, det giver ikke så meget "spild" altså du kan se meget selvom du aimer..
AK-74M uden sights, med greb og flash sup ELSKER den uden sights, syntes den har et lækkert sigte som ikke fylder på skærmen (så du har meget udsigt selvom du aimer) og den er præcis
Recon:
M40A5 med 8x scope, straight pull bolt så sparker den røv og skudene falder ikke så meget på lange afstande
Support:
M249: med greb, Holographic (HOLO) og så ekstra ammo, den skyder hurtigt og rimeligt præcist
M27 IAR: med samme specs som over, fedt våben dog ikke så mange skud i den
Engineer: Tjah skifter lidt rundt mellem våbene, kan ikke rigtigt finde et jeg RIGTIGT elsker af dem..
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af whoa d. 06-09-2012 20:11:43.