Overclocker
Tilføjet:
06-09-2012 18:24:53
Svar/Indlæg:
204/60
Hej med dig!
Jeg søger en person som har meget erfaring med OC, og som er villig til at hjælpe mig med at OC min CPU (i7 920 @ 2.67GHz) på mit Asrock X58 Extreme3 til omkring de 4GHz (alt efter hvor højt jeg kan komme, og hvad temps siger).
Jeg har en CM Hyper Evo 212 med Push/Pull.
Her er hvordan jeg tænker det skal foregå:
1. DU skal være online og behjælpelig over skype, msn eller anden chat funktion under hele "scenariet". Jeg vil være online på en anden PC så der hele tiden er kontakt, mens jeg OC'er på min gamer PC, hvor du fortæller mig hvad du vil prøve at sætte BIOS til næste gang.
2. Jeg er klar over at OC ikke nødvendigvis er noget man bare lige gør, så det kan gøres over flere aftener osv.
3. Som jo nok er det væsentlige for dig - DU VIL BLIVE BETALT FOR DETTE! Alt efter resultatet og den tid det har taget, finder vi ud af det sammen. Jeg er ganske fair og forventer det samme af dig.
Jeg er godt klar over at dette er en post udover det sædvanlige, og at der garanteret vil være folk der skriver "Google det nu, eller læs dig frem som alle andre" - ja, det er rigtig, det kan man gøre. Og det har jeg såmænd gjort, og med det har jeg nået de 3.36GHz. Nu beder jeg bare om hjælp til at nå videre.
Så hvis dette er noget for dig, så skriv her, så kan vi aftale videre hvordan og hvorledes. 🙂
Mvh Mathias