Har lige samlet mit system efter en opgradering, men når jeg har begge mine grafikkort sat til, kommer der ikke noget billede på skærmen? Hvis jeg piller strømmen fra det nederste kort, er alt normalt
Skærmkortet sidder til det rigtige kort? :) Hmm hvis det du mener er, om skærmen er sat til det rigtige kort, så har jeg skam prøvet at sætte den til begge to, med samme resultat.
Jeps, har prøvet at slette drivers, men der kommer stadig intet billede. Har prøvet at bytte om på strømkablerne, stadig det samme.
Hmm nu har jeg fået billede frem, ved ikke rigtig hvorfor, men nu har jeg et nyt problem. Kan ikke vælge at slå SLI til, selvom den kan se begge kort, både i NVIDIA kontrolpanelet, og enhedshåndtering.
jeg havde formateret med begge kort i og hentet sidste nye driver fra nvidia og insta.: chipsetdriver (genstart)og så GFX-drivere (genstart) og så LAN-driverne eller ventet med at sætte netværkskablet i til efter jeg havde installeret de to drivere så jeg var 100% sikker på at fet ikke er den driver windows forslår der bliver brugt 🙂
#4 Hmm det tror jeg bestemt ikke, har haft fire forskellige high-end EVGA bundkort nu, og det har man i hvert fald ikke skulle før 😕 Har også kigget i bios, fandt ikke lige noget der havde noget med det at gøre.
#5 Jah det var egentlig også min tanke, så det prøver jeg lige 🙂
#7 Hehe de billeder er skam gamle 😛 De er tilbage fra da jeg havde HD5870, og jeg havde med vilje ikke sat CF broen på, da den ikke var særlig fotogen ;-
Har nu geninstalleret Windows, installeret chipset drivers og gfx drivers uden at have nettet sat til, stadig samme problem. Men nu kan jeg i det mindste få billede på skærmen når begge kort er sat til, men der er ikke nogen mulighed for at slå SLI til i nvidia kontrol panelet 😕
#9 Nyeste. Nej, har ikke prøvet med andre. Hmm, hvordan aktiverer man SLI portene, og hvor er de henne? Har kigget på manualen i LANG tid, og kan ikke finde noget der har noget med det at gøre?
Fandt til gengæld ud af, at det nederste kort sidder i et PCI-E x4 slot, og ikke et x16/x8. Kan det have noget med det at gøre?
#11 Ja det mener jeg også man skal. Så må jeg lige rykke det ene kort en tand.. Årh hvor irriterende, så skal jeg til at pille vandet fra igen.. Opdaterer når det er prøvet 🙂
#0 Har haft samme problem bare med crossfire, løsningen var at først indstaller driver til kort 1 uden kort 2 var sat i, derefter tog jeg kort 1 ud og satte kort 2 i og indstallerede driver til det- satte kort 1 i igen - det virkede måske det kunne hjælpe dig ?