#1 Det tror jeg da godt du må,men kan du så ikke udtrykke dig lidt tydeligere? 🙂
Herlig nyhed. Apple går for vidt.
#11 nu er kinaland jo neppe det eneste land hvor man kan sælge en Iphone 5.
Apple kan jo faktisk bare vælge ikk at markedsføre Iphone 5 som en iphone 5 i kina, så er den skid sku da slået.
Syntes det er fedt at de har gjort det, men det får neppe den store indflydelse.
Et andet valg apple har er jo at rebrande deres iphone 5 med et nyt navn over hele kloden.. men til will tell hvad de gør.. dog altid rart med lidt drama mod de store internationale selvskaber.
Præcis, et patent skal sikre den der rent faktisk har udviklet noget nyt og ikke en opportunist som forsøger at slå mønt på andres manglende omhu.
Det kinesiske firma har jo som jeg foirstår det ikke selv udviklet noget. De har derimod brugt spionfotos af den kommende iphone.
Tror desværre at din modstand over for apple ødelægger dit klarsyn. At sige at Apples foretningsstrategi er at stjæle andres ideer og tage patent på dem er nok lige at stramme den lidt.
Artiklen handler jo netop om et firma som stjæler Apples design for at få nogle penge.
Du skriver:
Så, som jeg ser det, er det to selskaber mod hinanden, med lignende forretningsstrategier.
Det kan selvfølgelig være at vi ikke er enige om hvad en forretningsstrategi er.
... tror at folk lige skulle tage retardo-hatten af og hænge den på krogen inden de trykkede "tilføj svar" 😴
Er enig med jer i, at det er dumt at have patent på rektangler med runde hjørner. Men læs det nu i en kontekst, og lad for pokker være med at være så fanboiske - det er jo næsten pinligt at se på.