Men er 8GB måske ikke lidt overdrivet til 2560x1600!"... får jeg ikke bedre performens med 2xGTX670 2GB med GPU på 1058MHz x 2!"..
# noget med sli du har musforstået,
sli ligger ikke de pågældende ram mængder sammen og det vil sige har du 2 x 4gb vram = 4gb vram selvom der er to kort.
crossfire tilgengæld ligger vram mængderne sammen så 2 x 4gb = 8Gb vram.
selv sidder jeg med et gtx570 kort med omkring 1200mb vram og det bliver maxet ud ved alt på max/ultra ca
Så skal du have to kort ville jeg klart anbefale 4gb per kort ellers ville jeg bare købe et kort, men det bare min mening
#7 når havde bare fået det sådan ind engang, men tak fordi du retter mig så blev jeg sgu det klogere 🙂
Syntes bare det ville være tyndt at løbe tør fra vram nu når man er sikker på at man skal have to kort.
Som jeg beskrev foroven har jeg problemer med ca 1200mb vram og ja der er da en del op til 2000 men GPU'erne blivere bedre og spillende bliver mere og mere krævende. Men igen det bare min mening og ja det kan sagtens lade sig gøre ved 2 GB vram, men er det optimalt og hvordan vil det fungere i "fremtiden" er så spørgsmålet 🙂
Synes kun der blevet snakket om RAM!".. hva så med MHz!".. har de ikke os en betydning!".. 😐