#5 jeg har har haft samme oplevelse med komplett de sidste par gange... lige pt. sværger jeg til fcomputer og cinemagic, de klarer reklamationer fint i øjeblikket..
#6 Det stemmer fint med min oplevelse af Komplett. Jeg tror deres succes er steget dem til hovedet, sådan at det pludselig handler mindre om tilfredse kunder end indtjening. Jeg handler der ikke mere efter at de er begyndt at bonne én 400,- hvis man glemmer at afhente sine bestillinger. :no:
#7 nu er det sku da også ret dumt at glemme at afhente en bestilt vare.
Sværger stadig til komplett. klart det sted jeg har fået bedst service.
Derudover syntes jeg også BJ-T gør det ok. har dog aldri haft en RMA ved BJ-T.
Syntes først en butiks rigtige kaliber viser sig når man skal RMA eller retunere gennem dem. 🙂
ohh og jeg forsøger også at gå uden om proshop, syntes stadig de fuckede deres kunder godt og brutalt ved SHG->Proshop overtagelsen, + deres RMA service og kvalitets tjek stinker max. AT de kan sælge en PS3 demo der ikke virker fra man får den ind af døren er mig en gåde.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Fearless Angel d. 11-09-2012 14:17:13.
BJ Trading (BJ-T) gjorde det rigtigt godt i gamle dage. dog synes jeg bestemt ikke de gør det godt længere. dels så sender de først tingene minimum 2 dage senere end det er bestilt. og dertil kommer så at e ikke pakker tingene ind i ekstra emballage end det, det kommer i fra producenterne. jeg havde en diskution med en af deres sælgere for ca en måneds tid siden, hvor jeg havde modtaget div ting. de3t var direkte uforsvarligt pakket ind og der var bl.a. 3 harddiske med. alt original emballage var blevet godt krøllet af posten. da jeg så ringede til dem og brokkede mig over at det bare ikke var i orden at sende tingene på den måde og at jeg nu havde oplevet det 3 gange i træk. så fik jeg bare at vide at det var der ikke noget at gøre ved, for de eneste der var til at betale for indpakningen var kunderne (mig) og det ville de ikke. her er den ene af pakkerne