Mit privat skrivebord er meget rydeligt. Men mit skrivebord på arbejdet er noget mere spændende.
En jungle af papir og sager og regninger som måske skulle være sendt ud, men som er blevet ramt af kaffe ulykker. Utroligt så dekorativt og hyggeligt, sådan et skrivebord kan blive. 😀
Grunden til at vores borde er så ryddelige, er samme grund til at et hus ser godt ud når der kommer gæster, men ligner lort resten af tiden. Der er derfor man lige skraber det værste fra bordet ned på gulvet, lige inden man tager billedet. Der er heller ingen fotomodel der går foran kameraet i sig almindelige tøj og uden makeup. Når man skal vise sit space, så skal det tage sig ud så godt som muligt.
#4 Mic'en bliver brugt til Spoken word - fortællinger med underlægningsmusik.
Jeg forfatter børne- og ungdomslitteratur og har eksperimenteret, siden 2009, med rytmisk oplæsning som giver en hel anden stemning ifht. gængse lydbøger.
Som du måske kan se, ligger der også et par mundharper på bordet, Dem er jeg ved at lære mig selv at spille på i samme forbindelse. Melodionen og div. andet på væggen bruges også dertil. Andre gange lidt akustisk guitar - Så derfor har jeg også brug for en "bredspektret" kvalitetsmikrofon som AKG C214'eren i den grad er.
#7 Når man har man rod i hovedet, så bliver tilværelsen mere balanceret med et ryddeligt skrivebord. Så det er såmænd ikke for "fremvisningens skyld" Sådan holder jeg det bare generelt.