Jeg leder efter et webhotel som sikkert ikke helt kan findes, men jeg prøver alligevel.
Jeg skal bruge et webhotel der ikke kun lader mig lave et forum (phpbb, vbulletin, simple machines, whatever) men også vil lade mig dele filer.
Filerne er models og maps til et spil, hvor folk, når de forbinder til serveren, kan sendes over og hente direkte fra et domæne af. Skal tingene hentes direkte fra serveren er der en limit på 7kb/s for ikke at ping skal blive for høj for spillerne.
De er alle ganske lovlige at dele og mange tilhøre mine egne lavet mods.
Er det ikke bare få det oploadet på en fildeling side, er der da intet ulovligt i hvis du selv har lavet de mods, og du selv giver samtykke til folk må hente det.
Er det ikke bare få det oploadet på en fildeling side, er der da intet ulovligt i hvis du selv har lavet de mods, og du selv giver samtykke til folk må hente det.
Det skal understøttes af spillet, og det kan derfor ikke været noget rapidshare eller mediafire halløj da man ofte skal vente 30 sek for at komme til dl og man skal klikke sig videre osv. Det fatter spillet jo ikke, der skal være direkte link til en hel mappe hvor alle filerne gemmer sig i med en helt bestemt struktur.
Jeg kigger lige på meebox, men one.com eller surftown har sagt nej..