Har rodet lidt mere med det nu, og tror godt den kan gendannes hvis man holder "Option"-knappen inde under opstart.
Der fulgte ingen cd eller noget med til den, så håber det virker, for har ikke noget medie med genoprettelsesværktøjer til iOS.
Så hvis den ikke kan genoprettes den vej, så må jeg jo gå mere kreativt til værks.
#1 Det ser ud til at det bliver nødvendigt. Så må prøve at se om jeg kan gendanne iOS gennem den "Option"-knap menu. Gider dog ikke mere i aften, så det prøver jeg i morgen. Har siddet og gloet på nettet i en 4 timer nu for at finde ud af hvordan skidtet virker, så venter med at teste sagerne i praksis til i morgen 😴
Har spurgt min onkel om han ville være ok med bare at få iOS på den. Dog kan den stakkels mand ikke engang finde ud af at markere og kopiere tekst i Windows, så han går nok helt kold hvis han skal prøve at lære iOS at kende 🤣
#2 Takker for tilbuddet. Havde det været min egen havde jeg nok taget imod det, men det er en halv nærig mand vi har med at gøre her, og han vil ikke betale noget hvis han kan undgå det 😛
Har fået læst lidt om det på nettet nu, så tjekker i morgen om jeg kan få det til at virke. Hvis det ender helt galt, så skal jeg nok spørge ham om han vil give lidt for at få det fikset, og så skal jeg nok have dig i tankerne 😉
Kæft hvor er det i det hele taget bøvlet! Har aldrig rodet med en Mac før, og troede faktisk bare man kunne formatere den ligesom hvilken som helst anden pc, men man SKAL åbenbart installere iOS og så rode med Bootcamp derefter. Kan også se igennem "Option"-knap menu'en at det er det der er blevet gjort på denne installation 😕
... og så mig der stod rigtig selvsikker overfor ham: "Kein Problem! Det ska' jeg sgu nok få fikset til i morgen"... Jaa, jeg blev sku noget klogere! 🤡
Svaret blev redigeret 6 gange, sidst af CF d. 15-09-2012 23:47:14.