Min trendnet router er begyndt at vise tegn på at den skal skiftes ud. Den skal genstartes ca. hver 14. dag. Så jeg håber I kan hjælpe mig med at finde en ny.
Mine krav er: - Klippe stabil - Gigabit kobling - min 4 porte ud - Højt signal output - N trådløs opkobling
Den skal styre/bruges på et netværk bestående af: - 2 pc'er - 1 xbox 360 - 2 nas - boxeebox - Sonos system - Wii - 2 stk tv - 2 tablets - 2 telefoner
Jeg har været godt tilfreds med min trendnet men har også et godt øje til Linksys. Smertegrænsen ligger ved de 1000kr men den må self gerne koste mindre.
den har gigabit porte, rigtig godt wireless desuden synes jeg selv at den ser mindst ligeså præsentabel ud som linksys home serie. Derudover har den en overskuelig administrations side.
ergo vil det være den jeg anbefaler 🙂
Og så ligger den et stykke under de 1000,-
EDIT: kan lige tilføje at min har følgende tilsluttet Xbox 360 (kabel) AC Ryan box (kabel) Samsung Fjernsyn (kabel) Kabel til en linksys gigabit switch hvor min server og pc samt test udstyr bliver forbundet til.
På wireless håndterer den: 1 macbook air 1 samsung bærbar 2 telefoner + plus det løse når der kommer gæster 🙂
Desuden har jeg "rippet" alle mine gamle DVD'er ind så de nu streames til fjernsynet hver gang jeg vil se dem, også dette klarer den uden problemer
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af martinta d. 16-09-2012 10:41:00.
tag en af dem så er du også sikret til fremtidens Trådløs ... :) kort sagt hastighed fra 1.3gbit til 1.7gbit trådløst istedet for N som standard er ved 300mbit :)
Jeg ser absolut ingen grund til at betale så meget ekstra for ingenting.. RT-N56U har alt det som der understøttes i dag, hvad der så bliver standard om 2-3 år er i mine øjne ikke så meget ekstra værd...