Det lige meget hvad jeg skal bruge den til.
Jeg vil bare gerne udnytte min ssd,cpu fuldt ud.
Det vil sige køre med sata III så opstarten er så hurtig som mulig og at spil loades med max hastighed.
Har fået af vide af en på en ikke dansk side, at hans ssd tilsluttet sata II er ca 49 sek i opstarten og med sata III er den kun 19 sek, sata III er jo også en fordel frem for sata II når nye programmer skal installeres eller man har en masse nye opdateringer,som før hen var vildt langsom pga min harddisk, nu er den bare hurtig (også selv om jeg kun har sata II)
Cpuen vil jeg gerne oc til det mnaximale og så lige 100-200mhz lavere så den er 100% stabil.
Jeg vil bare gerne optimere min ssd,cpu, lidt nørdet er man vel altid og selvfølgelig skal man oc sin cpu så meget den kan, skal selvfølglig køre 100% stabil. Har dog ikke oc'ed mit gtx 560, da de spil jeg spiller afvikles uden at lagge,hakke i det, at grafikken ikke er på max gør ikke noget, da jeg stadig synes at crysis 2 og bf 3 er flotte spil, selv om jeg ikke køre med grafikken på max.
Tror dog at når grafikkortet ikke er godt nok, så vil jeg købe et nyt, istedet for at oc, som jeg gætter på ikke er nok hvis spil lagger,hakker i med grafikken på lav.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af gasolin d. 16-09-2012 12:34:37.