Står lidt og overvejer at opgradere mit HD5870, da det nu synger på tredje år, selvom jeg kun har haft det i to. Har overvejet et GTX 670, for at komme tilbage og prøve Nvidia igen.
Har kigget på en sammenligning inde på Anandtech: http://www.anandtech.com/bench... og det ser fint ud. Et GTX 670 koster cirka 3000,- på nuværende tidspunkt, og spørgsmålet er mer ydelsen kan retfærdiggøre en opgradering. Udover ydelsen bruger et GTX 670 mindre strøm, men lydniveauet ser det ikke ud til at de har reduceret ret meget.
Det jeg egentlig ville høre om, var folks erfaringer med GTX 670, og om det er en opgradering, der er hver at ofre penge på? Personligt synes jeg ikke mindre kan gøre det. Faktisk havde jeg regnet med at grafikkort 2. generationer nyere, ville banke mit HD5870 ud i ringhjørnet, og at det var blevet betydeligt langsommere.
Tråden blev redigeret 2 gange, sidst af MaddPirate88 d. 17-09-2012 09:57:44.
Står i præcis samme situation som dig. Har selv et 5870 og overvejer et 670 for at komme tilbage til nvidia :)
fortæl endelig hvis du går det og om der var noget stort at hente. Jeg kunne godt tænke mig at komme igang med BF3 igen bare hvor det ser lidt pænere ud :P og andre spil osv kunne godt bruge lidt mere at trække I.
Stil også dig selv spørgsmålet - er der noget dit nuværende grafikkort IKKE kan trække af spil.
Har selv et 5870, og beholder det et stykke tid endnu. Har ingen bøvl med hverken BF3, Skyrim eller andre moderne titler.
Nææ eller ikke her.. Men har så endnu et Powercolor 5870 LcS der ryger i cf så snart der kommer noget slange og cf fitting ind af døren. :yes: Skulle gerne blive i løbet af ugen...