Hvorfor købe hos Telia ?
Du kan få bedre/hurtigere, og meget billigere andre steder
Hvorfor købe hos Telia ?
Du kan få bedre/hurtigere, og meget billigere andre steder
Var ikke det jeg var ude efter. Hvad jeg gør med mind penge er vel enlig op til mig:)
#6+7
Har du selv prøvet at Google den cpu ?
Hvis du syntes mit første svar var arrogant og langt fra det du gerne ville have svar på - så skyldes det måske at dit spørgsmål var dårligt formuleret.
Den laptop du linker til har en Core i3-2367M (ULV) processor. Jeg håber selv du kan finde ud af at se hvilke tests/reviews den har været med i ?
Du har da ret, vi skal ikke blande os i at du bruger 6.745 kr på en laptop der er uegnet til gaming - det er dine penge.
"Jeg kan få den for en rigtig gode pris"
Hvis du kan få den til halv pris eller bedre, så er det da et ok tilbud 🤡
#6+7
Har du selv prøvet at Google den cpu ?
Hvis du syntes mit første svar var arrogant og langt fra det du gerne ville have svar på - så skyldes det måske at dit spørgsmål var dårligt formuleret.
Den laptop du linker til har en Core i3-2367M (ULV) processor. Jeg håber selv du kan finde ud af at se hvilke tests/reviews den har været med i ?
Du har da ret, vi skal ikke blande os i at du bruger 6.745 kr på en laptop der er uegnet til gaming - det er dine penge.
"Jeg kan få den for en rigtig gode pris"
Hvis du kan få den til halv pris eller bedre, så er det da et ok tilbud 🤡
kan godt forstå du mener det er dårligt formuleret.
jeg er ordblind og har meget svært ved at finde sådan nogen ting. der for bruger jeg forums og google translate til at stort set ;) og har skam prøvet at google Core i3-2367M men syntes ikke jeg kunne finder noget.
jeg syntes bare der virket til at være godt grafikort i så kunne jo godt være at den cpu var noget jeg ikke kende til.
prisen skal give 4900kr for den helt ny. (firma købe)
Intel i3-2367M ULV er en "Ultra Low Voltage", den kører med meget "lav" klokfrekvens for at spare strøm.
Til 4900 kr er det måske en okay pris