Hvilken tablet?

Diverse d.  20. september. 2012, skrevet af SpaceDog
Vist: 2372 gange.

SpaceDog
 
Elitebruger
Tilføjet:
20-09-2012 23:24:55
Svar/Indlæg:
1455/78
Hej
Jeg er blevet sat på den opgave at finde en god tablet med 3G, som primært skal bruges til at gå på nettet og bestille køreprøver.
Han vil ikke have en IPad da han har snakket med andre kørelærer som har sådan en, og de har tit problemer med at bestille køreprøver med en IPad.

Budget: 3500 kr +/- et par 100 kr.

Jeg har kigget lidt på en Samsung Galaxy Tab 2 (10.1) - 16 GB - 3G
http://www.edbpriser.dk/tablet...

Jeg er på bar bund jeg har aldrig rodet med tablets før, så jeg ville blive glad for at få nogen kommentar om hvad der er skidt og kanel
@ngler
 
Redaktør
Tilføjet:
21-09-2012 06:49:13
Svar/Indlæg:
4033/364
prisleje?

Der er flere valg:

Asus TF300TG (er lige blevet testet her på hwt) - har fordelen er der er mulighed for tastaturdock og det er med den nye Tegra3 CPU.

Asus PadFone - en telefon/tablet kombi..

Galaxy Tab 2 (testen er på vej) - aldrende hardware, men stadig fornuftig + den ofte kan fås med abonnementtilskud

Xoom2 (hardwaremæssigt mindre den om Tab2 , men er lidt billigere)

Der findes også nogle ældre tegra2 baseret tablets.

De er alle med Android - så man kan ikke bare sætte alt muligt i USB porten (printere mm).. Der findes også enkelte med Windows 7 (samsung Slate PC mfl)

Alternativt skulle han vente lidt og vente på at Windows 8 baseret tablets kommer - hvis det er den fulde version af Windows er det egentlig en bærbar med touchskærm.



SpaceDog
 
Elitebruger
Tilføjet:
21-09-2012 22:30:07
Svar/Indlæg:
1455/78
takker for din kommentar.

Det bliver ikke en Asus TF300TG den er uden for budget, han har en bærbar stående der hjemme.
Han har ikke brug for at plugge USB ting til den, den skal kun bruges til at gå på nettet og bestille køreprøver.

Er der andre som har input?