Kan ikke justere alle instillinger på Benq XL2420T

Diverse d.  21. september. 2012, skrevet af kbr100
Vist: 1774 gange.

kbr100
 
Superbruger
Tilføjet:
21-09-2012 09:21:34
Svar/Indlæg:
313/103
Hej
Jeg har lige læst testen af ovenstående skærm på flatpanels.dk, og vil gerne kopiere kalibreringsrapporten til min skræm.

http://www.flatpanels.dk/test....

Men selvom jeg vælger sRGB-profilen som flatpanels gør, så er fx Gamma låst og jeg kan hverken se værdien eller ændre den.

Hvordan får jeg åbnet for alle indstillingerne?
kbr100
 
Superbruger
Tilføjet:
25-09-2012 08:54:01
Svar/Indlæg:
313/103
Jeg bumper den lige. For det er da noget mærkeligt noget syntes jeg, at en del indstillinger ikke kan ændres/er låste.

Er der ikke nogen der har kendskab til noget sådan?
🙂


kbr100
 
Superbruger
Tilføjet:
16-10-2012 13:41:29
Svar/Indlæg:
313/103
Har lige prøvet Benqs support, og det var overraskende skuffende. Fik fat i en svensk kvinde som talte meget svensk. Nåh, men det kom vi udover stille og roligt. Men deres forslag var at skifte fra dualDVI til VGA for at kunne ændre alle settings.

Det forstår jeg altså ikke, og det virker amatøragtigt, idet jeg så ikke kan få 120HZ, hvilket jo skærmen stort set er købt for.

Jeg sagde tak og foreslog at jeg skrev en mail til teknisk support. Deres formular virker så ikke, når jeg trykker på send blliver billedet hvidt og så sker der ikke mere.

Måtte altså lige ud med denne oplevelse 🙂 , også som et indirekte bump. Skal snart til LANparty, så vil gerne have skærmen kalibreret osv.